Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII

 

Website-ul www.clubmed.ro este detinut si administrat de agentia de turism MONDIAL VOYAGES SRL, reprezentant exclusiv pentru Romania al grupului Club Mediteranee SA, cu sediul social in Mun. Bucuresti, Bld. Magheru, Nr. 12-14, Sector 1, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/1125/03.02.1999 și identificata prin cod unic de inregistrare RO11441347.

 

Accesand sau utilizand website-ul www.clubmed.ro, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos.

 

Acest document se refera la conditiile in care poate fi utilizat acest website. 

 

Drepturi de proprietate intelectuala:

 

Materialele prezentate in cadrul website-ului www.clubmed.ro si eventualele informatii transmise prin intermediul postei electronice sunt proprietatea MONDIAL VOYAGES SRL sau a partenerilor sai din acest proiect, dupa caz, si sunt protejate prin drepturi de autor, drepturi de marca si alte drepturi de proprietate intelectuala.

 

Clauze de neraspundere:

 

Site-ul www.clubmed.ro este un site cu continut informativ. MONDIAL VOYAGES SRL nu isi asuma nicio responsabilitate cu privire la corectitudinea si exactitatea acelor informatii.

 

MONDIAL VOYAGES SRL nu garanteaza in niciun fel, explicit sau implicit, realitatea, actualitatea si integralitatea datelor si informatiilor prezentate pe site. Eventualele neconcordante sau erori care pot aparea la un moment dat intre continutul site-ului si informatiile reale nu implica nicio raspundere, de orice natura, pentru MONDIAL VOYAGES SRL.

 

Datele si informatiile accesibile publicului pe acest site nu constituie recomandari, garantii, consultanta sau angajament din partea MONDIAL VOYAGES SRL.

 

MONDIAL VOYAGES SRL nu va putea fi adusa raspunzatoare fata de nicio persoana/ entitate pentru niciun fel de daune care ar rezulta, direct sau indirect, din utilizarea site-ului www.clubmed.ro sau ca urmare a oricarei erori sau omisiuni.

 

MONDIAL VOYAGES SRL actioneaza si ca agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini precum si alti furnizori de servicii turistice - denumiti in continuare Furnizori.

 

MONDIAL VOYAGES SRL nu-si asuma nicio responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizori si nu garanteaza in niciun fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest site.

 

Drepturile utilizatorului:

 

Utilizatorul www.clubmed.ro are dreptul sa vizualizeze site-ul pe monitorul calculatorului, sa tipareasca parti ale continutului site-ului pe suport de hartie si sa salveze pagini in format electronic doar in scopuri personale.

 

Obligatiile utilizatorului:

 

Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

- responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau in numele dvs.

- aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de a initia actiuni juridice

- garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.

- neutilizarea site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.

- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii

- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in site.

 

Interdictiile utilizatorului:

 

Utilizatorul www.clubmed.ro nu are dreptul:

- sa foloseasca (in forma existenta sau modificata) in scop comercial continutul site-ului

- sa inlature notificarea despre drepturile de autor si/sau marca inregistrata de pe copiile continutului, copiile fiind facute doar conform termenilor de utilizare

- de a crea baze de date sau manuale prin descarcarea pagina cu pagina a continutului site-ului.

 

Conditii generale de cerere de oferta:

 

Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. MONDIAL VOYAGES SRL nu este responsabil pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte informatii din site si informatiile primite direct de la reprezentantii MONDIAL VOYAGES SRL (referentii de vanzare). In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite de la Mondial Voyages (referentii de vanzare).

 

Toate serviciile turistice publicate pe site sunt in functie de disponibilitatea CLUB MEDITERANE SA. Termenii si conditiile furnizorului de transport al pasagerilor impus de liniile aerien se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui site.

 

Cum se face comanda:

 

Completati cererea de oferta din dreptul vacantei dorite cu infomatiile solicitate. 

Cererea de oferta efectuata pe site va fi preluata de catre un agent de turism (referent de vanzare).

 

Ulterior veti primi o cotatie si conditiile de rezervare pe adresa de email furnizata de catre dumneavoastra ca si contact. 

In cazul in care oferta este acceptata de catre dumneavoastra, trebuie sa ne trimiteti o confirmare pe email care cuprinde informatiile care sunt necesare pentru a finaliza rezervarea. 

 

Ulterior veti primi contractul final si factura aferenta rezervarii dumneavoastra.

Din momentul in care efectuati plata avansului solicitat, contractul intra automat in vigoare.

 

Pretul:

 

Pretul contractului este cuprinde: cazarea in perioada dorita, tipul camerei, transportul aerian, transfert la aeroport, sistemul de masa si accesul la facilitatile si activitatile resortului inlcuse in pachet, descrise in oferta.

 

Preţul poate fi modificat, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor:

  1. a) costurilor de transport, inclusiv costul carburantului;
  2. b) redeventelor si taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/imbarcare in porturi si aeroporturi;
  3. c) cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.

 

In cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu cel mult 10 % din valoare, din motive independente de vointa sa, acesta neconstituind motiv de anulare a excursiei. Preţurile stabilite în contract nu pot fi majorate, in nici un caz, in cursul celor 10 de zile calendaristice care preced data plecarii.

 

In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorarii, turistul poate rezilia contractul fara nici o obligatie fata de agentie, aceasta din urma avand obligatia de a rambursa turistului toate sumele aferente calatoriei turistice platite de acesta, inclusiv comisionul.

 

Plata:

 

In functie de termenii si de conditiile contractuale, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul MONDIAL VOYAGES SRL.

 

Plata serviciilor comandate se efectueaza in valuta in care este exprimat pretul programului turistic. In cazul platii in alta valuta, aceasta se va face la cursul BNR din ziua platii plus un coeficient de licitatie valutara de 2 %.

 

Plata online cu cardul va fi procesata de integratorul de plati online.

 

MONDIAL VOYAGES SRL nu are acces si nu pastreaza datele cardului dumneavoastra, plata cu cardul va fi procesata de integratorul de plati online.

 

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

 

MONDIAL VOYAGES SRL nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.

 

Anulari/ Modificari:

 

Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile din contractul final. 

 

In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea dvs de a informa in scris Mondial Voyages despre intentiile dvs.

 

In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula/ modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.

 

Mondial Voyages accepta toate formele de cereri scrise. Mondial Voyages nu poate anula/ modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs ferma. Puteti anula rezervarea dvs in concordanta cu termenii si conditiile contractului.

 

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Mondial Voyage isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre CLUB MEDITERANE SA.

 

In cazul tranzactiilor online cu cardul sumele vor fi returnate in cardul initial de unde sa efactuat plata.

 

În cazul in care Turistul renunta la serviciile turistice Club Med rezervate, din orice motive, se aplica urmatoarele penalitati:

  1. a) xxxx EUR/pers. în cazul modificării/anulării cu mai mult de 45 de zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
  2. b) 50%     în cazul modificării/anulării cu 45 - 30 de zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
  3. c) 80%     în cazul modificării/anulării cu 29 - 15 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
  4. d) 100%   în cazul modificării/anulării cu mai puţin de 15 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului sau în cazul neprezentării la unitatea de cazare;

 

 În cazul in care Turistul renunta la biletele de avion rezervate, din orice motive, contravaloarea acestora nu este rambursabila. Biletele nu sunt transferabile, adica nu se pot modifica numele pasagerilor cu alte nume.

 

 

 

 

În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.

 

Penalizările echivalente cu preţul contractului se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniţă de către poliţia de frontieră.

 

Drepturile şi obligaţiile agenţiei

 

În cazul în care Agenţia este nevoită să modifice una dintre prevederile esenţiale ale contractului, are obligaţia să informeze turistul cu cel puţin 7 zile înainte de data plecării.

 

În cazul în care, după începerea excursiei, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau agenţia de turism organizatoare constată că nu le va putea realiza, Agenţia este obligată:

  1. a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice, fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;
  2. b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, conform analizei de pret;
  3. c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta şi, după caz, restituirea contravalorii serviciilor neprestate, conform analizei de pret.

 

Agenţia este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează:

  1. a) turistului;
  2. b) unui tert care nu este parte in contract iar cauzele nerealizarilor nu puteau fi prevazute sau evitate;
  3. c) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră.

 

In cazuri speciale (defectiuni ale mijlocului de transport, greve, demonstratii, schimbari ale orarului de zbor, intazieri sau anulari ale curselor aeriene, supraaglomerari ale unitatilor de cazare etc. ) agentia poate opera modificari in structura si organizarea programului turistic, inaintea sau in timpul derularii acestuia, fara a afecta calitatea sau cantitatea serviciilor. De asemenea, in cazuri similare, agentia poate inlocui hotelul, restaurantul sau mijlocul de transport initial, asigurand servicii de calitate egala sau superioara, ambele situatii neconstituind motiv de anulare a excursiei.

 

Agentia de turism MONDIAL VOYAGES SRL nu se poate face responsabila de situatii in care apar nemultumiri ca urmare a sesizarii unor eventuale discordante dintre clasificarea oficiala a anumitor servicii turistice ( hoteluri, transport, restaurante etc ) si calitatea acestora. 

 

Agentia poate anula, reprograma sau recalcula o actiune turistica daca grupul minim necesar nu s-a realizat, acolo unde acest lucru este specificat in programul turistic, avand obligatia de a informa turistii cu minimum 7 zile inaintea plecarii. In cazul reprogramarii sau a majorarii pretului excursiei, ca urmare a acestui caz, turistii au posibilitatea de a accepta noua data de plecare, respectiv noul pret sau de a se retrage fara penalizari. De asemenea, agentia poate anula o excursie in cazul neobtinerii vizelor necesare realizarii acesteia.

 

La solicitarea turistului, Agenţia are obligaţia să furnizeze turistului, în termen de 3 zile înainte de data plecării, următoarele informaţii:

  1. a) orarele, escalele şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce va fi ocupat de turist în mijloacele de transport;
  2. b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax ale reprezentanţei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia, cele ale autorităţilor locale care pot ajuta turistul în caz de nevoie; în cazul în care aceste reprezentanţe sau autorităţi locale nu există, turistul trebuie să dispună de un număr de apel de urgenţă sau de orice altă informaţie care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau a detailistului;

 

Drepturile şi obligaţiile turistului

 

În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile prevăzute în pachetul de servicii turistice contractat, doar daca exista posibilitaea reala a acestui transfer si nu mai tarziu de 14 zile inaintea plecarii, cu obligaţia de a anunţa Agenţia.

 

   Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

 

Turistul este obligat să comunice Agenţiei, în termen de 3 zile calendaristice de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. VI pct. 1, hotărârea sa de a opta pentru:

  1. a) rezilierea contractului fără plata penalităţilor;
  2. b) acceptarea noilor condiţii ale contractului;
  3. c) inlocuirea excursiei cu una de valoare echivalenta, superioara sau inferioara, cu reglarea diferentelor de pret.

 

Turistul are dreptul să solicite Agenţiei şi o despăgubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care:

  1. a) anularea se datoreaza nerealizării numărului minim de persoane menţionat în contract, iar Agenţia a informat turistul, în termen de cel putin 7 zile calendaristice premergatoare datei plecării;
  2. b) anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse);
  3. c) anularea s-a făcut din vina turistului.

 

Turistul are dreptul să rezilieze în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea îi este imputabilă, este obligat să despăgubească Agenţia pentru prejudiciul creat acesteia.

 Dacă turistul, după achitarea şi confirmarea serviciilor, solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalităţilor legale la momentul respectiv, şi încheierea unui nou contract. Orice modificare adusa programului turistic la cererea turistului, dupa confirmarea ferma a rezervarii, se va face contra sumei de 60 Euro/pers. pentru fiecare rezervare, plus eventualele diferenţe de upgradare de la pachetul rezervat iniţial şi cel pentru care se optează ulterior.

 

Turistul se face direct raspunzator pentru consecintele ce decurg din nerespectarea programului excursiei, pierderea actelor de identitate sau a documentelor de calatorie, nerespectarea conditiilor vamale si a conditiilor impuse la frontierele tarilor in care calatoreste.

 

Reclamatii:

 

În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar şi explicit cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Agenţiei (sau reprezentantului acesteia – ghidul insotitor), cât şi prestatorului de servicii (conducerii hotelului, restaurantului, companiei de zbor) inainte de terminarea sejurului. Reclamatiile facute dupa terminarea sejurului nu pot fi identificate si deci nu pot fi luate in considerere.

 

Atât Agenţia, cât şi prestatorul de servicii vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Agenţiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 3 zile calendaristice de la încheierea călătoriei.

 

Daca in urma analizei reclamatiei se consatata ca agentia nu si-a indeplinit obligatiile asumate, aceasta va propune alternative de compensare sau va despagubi turistii reclamanti cu c/v serviciilor neprestate sau incomplet prestate, in termen de 30 zile de la data depunerii reclamatiei.

 

Agentia nu ia in considerare reclamatiile sau notificarile facute in nume colectiv.

 

Modificari in termenii si conditiile de utilizare:

 

MONDIAL VOYAGES SRL poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului.

 

Va rugam, deci, sa recititi termenii si conditiile de utilizare de fiecare data cand accesati sau utilizati acest site.

 

Utilizarea site-ului de catre dumneavoastra, ulterior modificarii acestor termeni, constituie acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor modificate.

 

Aceste reguli sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Incalcarea prevederilor acestui document constituie o violare a drepturilor MONDIAL VOYAGES SRL si poate atrage raspunderea civila, contraventionala sau, dupa caz, penala a persoanei in culpa. 

 

Conflictele aparute in legatura cu termenii de utilizare ale site-ului vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti.

 

Acest site poate contine link-uri catre diverse site-uri. Atunci cand accesati aceste site-uri, va aflati implicit in afara site-ului www.clubmed.ro si aveti obligatia de a respecta termenii si conditiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.